Tuesday 21 October 2014

CeNDEraHAti yANg CuTe - BanTaL bERGambAr

Dah lama aku tak berkraf and tak berblog..busy kit akhir-akhir ni..padahal takde benda pun yang aku buat..cuma, rasa cam busy, tapi tak busy pun...

Dah lama aku buat Xperiment, almaklum la takde pengetahuan pasal nak buat sarung bantal yang cun...padahal sarung bantal jer pun, naper rasa cam susah jer nak buat bagi cun-cun..habis 4 meter kain cotton aku buat Xperiment sarung bantal, masih lagi tak rasa berpuasa hati..kain cotton yang mahal tu..hehehe

Kat bawah ni hasil sarung bantal terbaru yang aku buat, yang ni memang aku puas hati, so boleh la aku jual hasilnyer...nampak gayanyer aku dah sedikit tererrr buat sarung bantal...sarung bantal aku ala-ala 'patchwork' yg simple...aku guna kain cotton yang mahal ni, yang kat tengah untuk gambar aku guna kain yang buat uniform nurse...sangat berkualiti dan gambar jadi sangat cantik bila di iron atas kain tu...gambar ni tahan lama...;p




 Sarung Bantal Bergambar + Bantal Cotton
Saiz : 10inch x 10inch @ 25cm x 25cm

So, kepada sesiapa yang berkenan nak dijadikan hadiah ker, cenderahati untuk kengkawan ker,  untuk hantaran perkahwinan atau bertunang atau untuk hadiah konvo atau untuk apa-apa jer la...boleh la  PM/Whatsapp 013 5325727 atau FB saya https://www.facebook.com/sispija.craft

Harga..???..takpe boleh runding...murah-murah jer saya jual...


No comments:

Post a Comment