Tuesday 21 October 2014

bANtaL cOtToN BerGAMbaR

Bertungkus lumus gak aku nak belajar menjahit ni...almaklum la tak pernah sentuh mesin jahit pun..masa form 3 ada la ambil KH dan kerja khususnye buat baju kurung and pelapik peti sejuk...percaya atau tidak, baju kurung yang aku buat aku jahit guna tangan jer, jahit jelujur..pedih jari jemari aku menjahit baju kurung tu...hehehe



Atas ni hasil bantal yang aku buat..agak berpuas hati juga sebab bagi aku cun gak ni...material kain cotton yang berkualiti, design patchwork dan kat dalam dilapik bagi menjahit kekemasan dalam sarung bantal, so banyak gak la guna kain untuk buat bnatal and sarung bantal ni...


Ni lak bantal saiz a4, sarung bantal besar kit dari saiz a4 sebab aku ada buat border, so nampak best sikit kalau ada border.


 Beza saiz bantal my daughter and my niece...kain yang sama aku guna..dah time ni aku ada kain ni jer pun..hehehe


...iT oNLy takEs oNe sMiLe
tO sTOp onE thoUSAnd TEarS...


No comments:

Post a Comment