Tuesday 1 July 2014

ReADy mADe KeYCHaiN & HP stRAp


Hari-hariku lepak dalam rumah jer...tak g mana-mana pun...kalau nak g jalan-jalan, tunggu time my hubby  cuti jer la...

Dikebosanan aku stay kat rumah tu, aku ada buat ready made keychain & HP strap..actually aku nak join booth yang dibuka oleh geng-geng crafter untuk bulan Jun ari tu, tapi ready made aku takde, nak buat tak sempat, so tak jadi la nak join...sekarang aku nak buat readymade siap-siap, bila geng crafter ada nak buka booth nanti leh la aku join...

Sekarang mood malas nak berkraf dah datang, jadi aku tak fokus sangat nak ambil tempahan yang urgent, penat gak kalau nak kejer masa nak siapkan tempahan, kalau yang buat tempahan awal, ok la, kalau nak yang urgent tu sakit gak aku nak kejar...hehehe



Kat atas ni design-design baju yang aku buat






Ni HP strap..design dari internet



Ni keychain small beg..boleh taruh duit ni, tapi duit kertas la, duit syiling takut terjatuh lak nanti..



Keychain Owly.. sajer aku test buat..tengok crafter lain buat cun jer..yang aku buat cam comot la plak...hahaha


...dOnt eVEr miSTAke mY siLENce
foR igNORAnce,
mY caLMneSs fOr aCCeptaNCe,
aNd mY kiNDnEsS foR waEKNesS...


No comments:

Post a Comment