Saturday 14 June 2014

TemPTAtioN oF wiFe


Aku rasa semua rakyat Malaysia tahu citer yang tengah hangat kat TV3 ni..sebelum citer ni citer Be Careful With My Heart...Pendapat aku untuk citer ni, aku hanya ikuti cerita ni untuk episod 21 ke atas jer sebab episod awal, sangat la membosankan...asyik kena buli jer watak utama...

Masa mula-mula citer ni ditayangkan, tengok jer tajuk aku dah kata citer ni best, dah tahu citer pasal nak balas dendam, tapi sampai episod sepuluh pun jalan citer sangat membosankan...hahaha cian aku, dah la hari2 aku membosankan, tgk citer kat TV pun membosankan....apa la nasib...sampai episod nak membalas dendam, baru la best nak tengok....start episod 21, memang aku tak tinggalnyer citer...best pulak tengok dia balas dendam...

Persoalannyer, adakah aku orang yang suka berdendam???...hahah takde kaitan pun ngan citer,,,;p


...ThE beST reveNGE iS jUSt
mOVinG oN anD geTtiNg oVEr iT.
dON't giVE soMEonE thE satiSFActiOn
oF waTcHinG U suFfEr...


No comments:

Post a Comment