Saturday 14 June 2014

ImPRovemEnt iN usiNg tRansfEr pAPeR

Kebosananku menjadi seorang penganggur tehormat dah setahun ni kekadang mebuatkan aku sakit jiwa, ditambahkan pula dengan kewujudan anasir2 yang membengangkan...terasa seolah-olah aku akan menjadi penghuni tanjung rambutan...hahaha...harap-harap tak la... ;p

Ni lagi satu hasil kraf aku yang menggunakan transfer paper...sajer nak cuba try test buat photo fridge magnet...hasilnyerrrrrr...not bad....


 
Ni family my eldest brother

 Ni family My Aunty

 Ni family my Aunty gak


 Yang kat atas ni plak bookmark photo...aku buat untuk sepupu sepapat aku yang masih study..

Car Charm untuk hari guru, ditempah oleh Cikgu Bibi aka my aunty...yang petak kecik kat bawah 'Happy Teacher's Day' tu aku buat menggunakan transfer paper...cun tak..???





...wHEn woRK iS a PLeasURe
LifE iS a JOy,
wHEn woRk iS a dUty
LifE iS sLaVEry...


No comments:

Post a Comment